Wymienię tylko parę punktów, które na szybko mi przychodzą do głowy. Jeśli 3 z nich brzmią znajomo to znak, że pora coś zmienić.

nie chudne

1. Bo Ci się nie chce?
Lenistwo i jeszcze raz lenistwo. Nie chce Ci się ruszać, nie chce Ci się gotować, nie chce Ci się nawet próbować. Potrafisz jedynie marzyć, podjadać a później narzekać, że „tamta to ma przecież chude kości”… A nawet jeśli czasem pójdziesz na trening, to i tak Ci się potem gotować nie chce. A czasem to pochodzisz na trening nawet przez 3 tygodnie, a później kolejne 7 leżysz. Podsumowując – to taka słaba „dwója”. Zarówno trening bez diety, jak i dieta bez treningu nie zadziała.

2. Bo szukasz cudów?
Nie znam się na dietach „cud” bo doskonale wiem, że się nie sprawdzają i służą jedynie nabijaniu kasy kolejnym twórcom. Wiem też, że im więcej szukasz cudów tym gorzej dla Ciebie. Zamiast zastanawiać się co jest lepsze – czy kasza jaglana czy gryczana czy może ryż basmati, po prostu skup się na podstawach i prostych rozwiązaniach a w dłuższej perspektywie czasu wyjdziesz na tym lepiej. I kasza i ryż się sprawdzą doskonale, nie kombinuj. Szukasz cudów, gdy podstawy kuleją. Nie sprawdzi się.

3. Bo za dużo porównujesz się z innymi?
Nie ma dwóch takich samych organizmów. Nie ma jednej diety, która będzie idealna dla Zosi i Kasi. Oczywiście istnieją schematy, które na początku się sprawdzą u wielu. Ale tylko na początku. Dlatego nigdy nie patrz na koleżankę, znajomą itd. Skup się na sobie i na tym co Ty chcesz osiągnąć. Możesz trenować dokładnie tak samo jak Zosia, ale mieć gorsze efekty. To nie jest powód do złości, tylko informacja zwrotna, która powinna Ci sygnalizować konieczność zmian – czy to w treningu, czy to w diecie. A jeśli Zosia chudnie szybciej, to fajnie – kibicuj jej i wspieraj zamiast zrzędzić.

4. Bo dalej nie pijesz wody?
Tyle razy mówię na zajęciach, tyle razy przypominam… i są jeszcze dni, że sama zapominam wypić swoje litry :P Woda – produkt na wagę złota. Jest ona niezbędna m.in. do regulacji temperatury ciała, transportu substancji odżywczych, usuwania z komórek ubocznych produktów przemiany materii. Bez odpowiedniego nawodnienia w organizmie nic sprawnie nie zadziała! Przy okazji genialny produkt do walki z cellulitem. Chcesz schudnąć? Pij wodę KLIK.

5. Bo śpisz za mało?
Sen w dzisiejszych czasach to luksus. Żyjemy szybko a śpimy za mało. Jak masz 20 lat to możesz spać 2 godziny i drugiego dnia śmigasz całkiem dobrze. Co innego jest po 30-tce :) Nie dośpię, to nie tylko nie wyglądam ale i zrzędzę, marudzę i znów zrzędzę. Możesz zarwać jedną noc a nawet i trzy, jakoś to odeśpisz. Ale gdy schemat powtarza się przez miesiąc, dwa to może być gorzej. A Ty myślisz, że Śpiąca Królewna to spała z nudów? Ona doskonale wiedziała co robi. Piękne włosy, paznokcie, śniada cera … a i barki też całkiem dobre miała :P Spała, dobrze się regenerowała i od razu progres miała. 

6. Bo brakuje Ci motywacji?
Jeśli przeglądanie Internetów już nie działa, czytanie o kolejnych dietach również się nie sprawdza to masz dwa wyjścia – idziesz na zajęcia grupowe lub jeśli Cię stać szukasz trenera personalnego. Zapłacisz za karnet to może będzie Ci żal wydanych pieniędzy. W kwestii treningów personalnych – tam za dużo nie oszukasz :) Trener (jesli dobrze trafisz) będzie wisiał nad Tobą (nie nad telefonem) i patrzył jak trenujesz :P

Bonus.
Przepis jest prosty – zaczynasz zdrowo jeść, ruszasz się regularnie, pijesz wodę, więcej śpisz i mniej zrzędzisz. Chyba prościej się nie da.

Pytania, wszelkie interesujące tematy do opisania - w komentarzach :)

Najczęściej czytane

brownie
kaloriaaa
tytan
10884486 983695951644010 225026915 n
niechudne1
12a


Polecamy

szpilki na siłowni | cookies

 zBLOGowani.pl

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Brak zmian w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie. Polityka prywatności

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd