Dolecieliśmy na miejsce, mamy samochód, więc jedziemy do naszej pierwszej noclegowni.

hotel8

Wybór noclegów zależy przede wszystkim od zasobności portfela oraz planu podróży, jeśli taki istnieje. My wiedzieliśmy co chcemy (mniej więcej) zobaczyć i na tej podstawie dobieraliśmy miejsce noclegu tak, by nie jeździć codziennie kilkudziesięciu kilometrów w jedną i drugą stronę. Inna kwestia – zawsze chciałam zobaczyć amerykański motel, w którym spali Griswoldowie :) Biorąc pod uwagę powyższe, wybór był prosty. Zaczynamy przygodę od noclegu w klasycznym amerykańskim motelu! Co prawda motelu Clarka nie znalazłam, ale wybraliśmy podobny – one wszystkie podobnie tam wyglądają.

hotel1

.nocleg nr 1
Kierowaliśmy się tutaj dokładnie tym co chcemy zobaczyć w okolicy. Wybór był trafiony, okolica spokojna a do tego supermarket Ralphs 20 m od motelu. Pod względem atrakcji również wybór trafiony – mieliśmy blisko pod Hollywood Sign (napis), Obserwatorium Grifitth, Aleję Gwiazd oraz Mulholland Drive. Kawałek dalej mieliśmy Beverly Hills oraz studia filmowe Universal Studios. Blisko znaczy dojazd ok 10 min, a kawałek dalej dojazd ok 30 minut.

Jeśli chodzi o pokoje w motelu, to zarówno sam pokój jak i łazienka były czyste. Wg booking średnia ocen wynosi tam 8,1. Pokoju opisywać nie muszę, zostawiam kilka zdjęć i stronę motelu KLIK. Koszta noclegu – w zależności od terminu, za jedną noc dla 2 osób to wydatek między 370 zł a 420 zł (*cena bez podatku 14%).

hotel
hotel4

hotel11

hotel3
hotel9
hotel10

.nocleg nr 2
Po kilku dniach w LA przenosiliśmy się do Las Vegas. I chociaż samo Las Vegas nie było celem samym w sobie, to było znakomitym punktem wypadowym dalej – mianowicie do Wielkiego Kanionu, opuszczonych starych miasteczek na pustyni czy też Doliny Śmierci, do której ostatecznie nie dotarliśmy. Sama podróż z LA do LV wynosi średnio ok 5 godzin a do pokonania mamy 275 mil czyli jakieś 445 km.
Tutaj wybraliśmy jeden z wielu hoteli w samym centrum – 4 gwiazdkowy Treasure Island KLIK, średnia ocen wg bookingu 8.3. W zależności od wyboru pokoju (wielkości, ilości łóżek, widoku z okna itd.) w najtańszej opcji nocleg za 2 osoby na 1 noc to wydatek między 360 zł a 440 zł (*cena bez podatku 13,38 %). Ceny podobnie jak w LA, z tą różnicą, że tu mamy hotel 4 gwiazdkowy a tam np. motel. Niestety podczas wycieczki na Wielki Kanion uszkodziliśmy kartę pamięci  z apartu, więc zostało mi tylko jedno zdjęcie pokoju i widok z okna :P Pokój czyściutki, łazienka czyściutka.

hotel13
hotel13a
hotel13b

.nocleg nr 3
Po kilku dniach w LV wracaliśmy do LA. Tym razem lokalizacja noclegu była inna, bliżej oceanu. Poznałam już amerykański motel, amerykański 4 gwiazdkowy hotel, to chciałam zobaczyć po prostu hotel. Wybraliśmy 3 gwiazdkowy hotel Hi View Inn & Suites KLIK. Wybór znakomity – zarówno pod względem okolicy, jak i wielkości, czystości samego pokoju. Do plaży spacerkiem mieliśmy jakieś 10 -15 min. Okolica przepiękna. Można godzinami tam chodzić i oglądać np. ich domy :) Ta lokalizacja jest na tyle genialna, że kolejnym razem również tutaj będziemy szukać noclegu. Koszta noclegu – w zależności od terminu za jedną noc dla 2 osób to wydatek między 490 zł a 620 zł (*cena bez podatku 10%).

hotel2

hotel12
hotel14
hotel15
Zostawiam jeszcze kilka zdjęć tej okolicy (Manhattan Beach), bo skradła moje srece <3

okolica2
plaza11
plaza12
plaza13

Jeśli chodzi o podsumowanie kosztów to nas noclegi w tych wszystkich miejscach łącznie wyniosły ok 8500 zł (2,5 tyg pobyt). Zaznaczę tutaj, że byliśmy w terminie (maj/czerwiec) gdzie ceny już idą w górę. Ciężko jest doradzić coś pod względem wyboru noclegów, bo tutaj decydująca jest zawsze ilość funduszy.

Natomiast warto pod uwagę brać lokalizację i wybór dzielnicy, w której chcemy pozostać. My wybieraliśmy takie dzielnice, w których jest spokojnie. I tutaj mogę podpowiedzieć, że do takich na pewno należą: Hermosa Beach, Redondo Beach, Manhattan Beach, Marina Del Rey, Venice Beach, Malibu, The Hollywood Hills, Santa Monica i oczywiście samo Beverly Hills :) Natomiast w takich okolicach jak: Inglewood (przed La Brea), Skid Row czy Compton niekoniecznie chciałabym się zatrzymać. Może się mylę, ale raz wybraliśmy się do sklepu w dzielnicy Inglewood. Miałam wrażenie, że zaraz stamtąd nie wyjedziemy, bo byliśmy tak dziwnie obserwowani przez towarzystwo :-/. Nie znam tych okolic jakoś specjalnie, ale nie czułam się tam swobodnie :)

Przy szukaniu noclegów można również skorzystać z portalu Airbnb

Do kosztów podróży doliczamy noclegi ok 8 500 zł (z poprzednieg wpisu mamy 10 000 zł). Z całą pewnością można znaleźć tańsze noclegi np. w opcji wspólnej łazienki na piętrze dla wszystkich gości hotelowych lub najzwyczajniej w trochę innych lokalizacjach. Tylko wtedy należy pamiętać o tym, że wszędzie będziemy jechać dłużej i rośnie tym samym koszt paliwa :)

*Ceny najczęściej są podawane bez podatku - dotyczy to zarówno noclegów, jak i np. artykułów spożywczych w sklepach. Cena na półce to jedno, a cena przy kasie to drugie :)

Komentarze stworzone przez CComment' target='_blank'>CComment

Polecamy

szpilki na siłowni | cookies

zBLOGowani.pl

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Brak zmian w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie. Polityka prywatności

DMC Firewall is a Joomla Security extension!